zaterdag 4 september 2010

aankopen bij CreaCarina

Vandaag een gezellig dagje met mijn mams gehad. Om half11 was ze bij mij eerst nog even een bakkie koffie gedronken en toen in de auto richting apeldoorn. Ongeveer 45minuten rijden was het maar door de drukte op de weg waren we iets over 12 bij Carina. Gezellig een bakkie thee gedronken en de stempels gezocht die we hebben wilde.

deze stempels heb ik gekocht


toen even in haar webwinkeltje gekeken en daar ook nog erg leuk papier gezien voor een kerstkaart. ook nog een blok met kleinere papiertje gekocht en een copic marker en een snow marker.



ze had ook hele leuke kaart voorbeelden er staan. echt super. helaas is het niet om de hoek anders was ik er zeker eens een workshopje gaan volgen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht Debby.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, daar kunnen weer een hoop mooie kaarten mee gemaakt worden.
    Groetjes, jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekocht.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je prachtig papier gekocht en super stempels!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou daar kan je weer mooie kaarten mee maken zeg..
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke aankopen heb je , ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi debby,

    Ik las net van je aankopen en nou wou ik je vragen of jij mij de link wilt doorsturen van de webwinkel, ik zocht die snowpen en ander ook!

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-