maandag 31 januari 2011

Proficiat



Deze kaart heb ik het weekend gemaakt
en met deze kaart doe ik mee aan 2 challenges

de eerste is bij Magnolia down under. Daar moest je iets op je kaart ge-embossed hebben. de kaart heb ik dus met stipjes ge-embossed
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.com/

De tweede is bij just magnolia. Daar was de opdracht maar een kaart met dots / stipjes. nou genoeg stippen en dots te zien dacht ik zo.
http://justmagnolia.blogspot.com/

Lijkt het je leuk om aan een van deze challenges mee te doen neem dan een kijkje bij het linkje dat ik hier in het bericht geplaatst heb. verder ben ik natuurlijk ook reuze benieuwd wat jullie er van vinden en vind ik het altijd leuk om jullie reacties te lezen

9 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje
    mooi gedaan in die blauw tinten
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi debby
    wat een mooie kaart zeg! superrrr
    ik wens je veel succes met de challenge, ik ga ook mee doen met die challenge..
    met die dots??
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje Debby en genoeg dots veel succes met de challenge.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk gedaan Debby
    succes met de challenges!!
    fijne maandag
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stipjes genoeg! Wat een prachtig en leuk kaartje Debby!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW Your card is so sweet:-) I do like your embossing and the edge down the side is very cool! Thanks so much for joining in this week at MDUC
    Hugs
    Karen
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Debby, Edwin is so cute and I love the papers and colours! The embossing is fabulous too! Thanks so much for joining us at MDUC!
    Hugs,t

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Debby

    Leuk om ook eens iemand te treffen in blogland die in de buurt woont. Ik woon nl in Wijchen. Je blog ziet er heel leuk uit, met mooie kaarten.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. BEAUTIFUL CARD!! Love the blues!! Your embossed paper is perfect!!
    Thank you for joining in the fun at MDUC this week.
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-