vrijdag 11 februari 2011

magnolia stempels in de verkoop

Omdat ik een nieuwe scrapplek krijg heb ik ook mijn spullen eens doorzocht en heb een aantal stempels die ik weinig tot niet gebruikt heb, Daarom bied ik ze op marktplaats te koop aan, misschien zit er een stempel voor jullie bij. Neem in ieder geval even een kijkje als je geïntresseerd bent. klik hier om naar de advertentie te gaan. en klik dan op alles zien van deze adverteerder. dan zie je wat ik  allemaal aan stempels aanbied.

verder ben ik erg aan het balen, omdat ik nu de meeste van mijn volgers kwijt ben. maar wel blij dat mijn berichten editor nu wel goed werkt. hopelijk nemen al mijn volgers de moeite om met mij mee te verhuizen naar mijn nieuwe blog. Heb iedereen in ieder geval een persoonlijk mailtje gestuurd en heb alweer 6 volgers terug.

Welkom terug dames lief dat jullie de moeite genomen hebben om met me mee te verhuizen

2 opmerkingen:

  1. Ik ben weer volger hoor. Succes met je nieuwe kast.

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ik ben je volger weer geworden hoor.Enne een leuke nwe blog.
    Ga zo even op marktplaats kijken.Fijn weekend,gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-