vrijdag 9 september 2011

Knuffel


Van de week bij  Euroland geweest, een winkel bij ons in de buurt en daar verkochten ze ineens ook deze super leuke Tatty Teddy stempels. En aangezien ik de laatste tijd een beetje Magnolia moe ben, werd het tijd voor weer eens een ander soort stempel. Heb 4 verschillende stempels gekocht. Op een site ook al hele leuke Tatty Teddy kerst stempels gezien dus we willen die ook nog aan gaan schaffen. Maar eerst maar weer eens het freubelen oppakken want de laatste tijd is ook mijn creatieve uitspattingen ver te zoeken.

Ik heb nu een blauwkaartje gemaakt met dit super schattige beertje heb ook nog een groen en een roze kaart gemaakt die staan onder dit berichtje dus neem gerust een kijkje en als je een reactie achter laat vind ik dat enorm leuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-