zaterdag 15 oktober 2011

Creadagen in de Rijnhal

Vorige week waren de creadagen in de Rijnhal in Arnhem. Moet zeggen dat het me deze keer erg tegen viel. maar we hebben natuurlijk wel weer wat leuke dingen kunnen score.

Zoals jullie kunnen zien heb ik ook een scor-pal gekocht, Daar heb ik al verschillende keren op een beurs naar staan kijken en iedere keer hem toch maar laten staan. Maar deze keer heb ik hem toch maar gekocht. ook een scor-pal boekje van Kitty franken erbij gekocht.. verder nog een swirll en 2 bloemen stansen 3 nieuwe ciao copic markers, 3zakjes witte bloemen en mijn voorraad dubbelzijdig tape / foamtape en enveloppen aangevuld. ook 2 pearlenpennen gekocht. En dat was het wel zo'n beetje deze keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-