zaterdag 10 maart 2012

Blog award


Wat lief ik heb vandaag een blog award gekregen van gerjanne (neem ook eens een kijkje op  haar blog) en dat vind ik echt heel erg lief van haar. Het is de bedoeling dat ik deze award doorgeef aan andere maar vind de keuze zo moeilijk. Ik geef hem door aan al mijn trouwe volgers. Ik vind al hun blogs leuk en ook hun creaties inspireren me enorm. Dus Volgers Bedankt voor jullie dagelijkse bezoekjes en reacties.

Nu over mezelf.
Mijn naam is Debby en ben 34jaar oud. Sinds 1998 getrouwd met een super lieve man en sinds december 2000 de trotse moeder van een dochter. We wonen in Nijmegen in de provincie Gelderland. Ik heb 2 honden en ben werkzaam parttime als thuishulp bij axxicon. (nu even niet want zit in de ziektewet) Verder vind ik het super leuk en ontspannend om creatief bezig te zijn. En dan vooral het maken van scrapkaarten met cute stempels. Magnolia is mijn favo stempel merk. verder werk ik veel me bloemen en brads. Dat was het wel zo'n beetje maar wil je meer weten................vraag het gerust.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je award ik heb ook een award gekregen ik ben er best een beetje trots op.
    Ook je kaart van gisteren superleuk en wat een leuk modelletje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-