zondag 8 april 2012

pringles bus gepimpt


Ooit eens een klein busje pringles meegenomen uit de bioscoop met het idee om er eens iets mee te doen. Deze keer heb ik er een spaarpotje van gemaakt. En ik heb mijn favoriete kleuren gebruikt. Verder heb ik vrij weinig te melden............behalve dat ik iedereen natuurlijk fijne paasdagen wens. En ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heet op mijn blog. leuk dat jullie je hebben aangemeld en een reactie hebben geplaatst op mijn blog. Verder hoop ik ook dat cre-aartje haar candy goed en wel ontvangen heeft.

Liefs Debby ♥

13 opmerkingen:

  1. wat een superleuke spaarpot is dit geworden debby
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Debby, ik denk dat mijn twee mails je niet bereikt hebben. Ik kreeg een keer een foutmelding, maar dacht dat de 2 e poging je wel bereikt had. Je candy is goed ontvangen. Wat een prachtige op elkaar afgestemde spullen. En ook de stempel is erg leuk.
    Je pringelbus is super, wat leuk en het formaat is leuk hanteerbaar.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat hij goed ontvangen is Aartje........begon me al een beetje zorgen te maken. Maar gelukkig is dat niet toch niet nodig. Heel veel pelzier met je candy en als je er een creatie mee gemaakt hebt wel even showen hé

      Verwijderen
  3. klein maar fijn en je hebt hem toch zeer leuk opgepimpt..altijd leuk zon pringelbus, 2 keer plezier toch? 1x om hem leeg te eten en de 2de keer om hem op te pimpen :-)..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!! wat een goed idee om er een spaarpotje van te maken. Is ook leuk om iemand te geven die geld met zijn verjaardag vraagt. Idee!!! ga ik onthouden.
    Groetjes en nog een fijne tweede paasdag.
    Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo heb je wel plezier van zo,n bus een keer om de inhoud op te eten, en om hem leuk aan te kleden.
    Hij is erg leuk geworden leuk gepimpt.
    Zo heb ik eens 2 grote gepimpt is al een hele lange tijd geleden.ha ha .
    nog een fijn tweede paasdag liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Debby,

    Jullie ook nog een fijne tweede paasdag.
    Leuk hoor die springles bus, mooie kleuren.
    Je gaat een beetje mijn kant op,heel mooi.
    Liefs Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk busje geworden zeg!! Hele mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee en super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig gemaakt Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergaaf hoor Debby, ik heb ook nog wat busjes staan en krijg er gelijk weer zin in.Om ze te pimpen hè, hihi.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gorgeous creation here.....hope you have a wonderful week!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-