zaterdag 9 juni 2012

Kusjes xxx



vandaag tussen alle drukke bezigheden door even een kaartje gemaakt. Het vriendinnetje van mijn dochter viert binnenkort haar kinderfeestje en om zomaar geld te geven vind ik altijd erg saai, dus heb ik een kaartje gemaakt met een vakje aan de binnenkant en daar kunnen we dan de centjes in stoppen zodat we het geven van geld een beetje leuk verpakt hebben.

De slinger stans die ik gebruikt heb is nieuw en ik ben daar echt heel erg blij mee. het afdrukje is van magnolia en ik heb het ingekleurd met mijn copic markers. de rondjes en scalloped ronding heb ik met nestabilities gemaakt.

Liefs Debby ♥

9 opmerkingen:

Sandra zei

leuk kaartje hoor debby
gr sandra

marion zei

Wat een lief kaartje. liefs, Marion

Glenda de Heide zei

Wat een beauty.

Veel liefs Glenda

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje!
Fijn weekend, groeten Rachel

Joke zei

Erg mooi kaartje leuk met die vlaggetjes ook leuk de kleur blauw.
groetjes Joke

Riet zei

Wat een mooi kaartje Debby.

Liefs Riet.

jolanda zei

Heel lief kaartje in een prachtige kleur.

jolanda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sharon Caudle zei

Thanks so much for sharing your wonderful project and talents with us at Papertake Weekly, and hope you join us again soon!
hugs, Sharon

Liefs voor christa

Soms vind ik het gewoon leuk om mensen zomaar een kaartje te sturen   Gewoon omdat het leuk is om iemand in het zonnetje te zetten of...