zondag 16 september 2012

Kalender voor de Overblijf


Zoals sommige misschien weten
ben ik 2x per week overblijf moeder
op de basisschool van mijn dochter
nou zijn we overgenomen door een stichting
en deze stichting regelt nu de gehele overblijf
Nou willen ze ook wat speciaals doen
als de vaste overblijf kinderen jarig zijn
 

heel erg leuk initiatief natuurlijk
en er moest dus een kalender komen
nou konden ze geen leuke kalender vinden
dus heb ik aangeboden om er een te maken
ben dus dit hele weekend bezig geweest
want ik wou hem voor maandag af hebben
 

 
Ik zal jullie niet alle maanden laten zien
want dan word het zo'n mega lang bericht.
maar heb jullie er nu 3 laten zien.
over de namen van de kinderen heb ik xxxxxx gezet
zodat de privacy word gewaarborgd
wel zo netjes vond ik.
 
Maar nu heb ik een vraagje????
ik hoef dit niet voor niets te doen
en ik moest maar zeggen wat ik er voor hebben wou
maar ik heb niet echt een idee wat ik moet vragen.
wat zouden jullie voor zo'n kalender vragen???
zat zelf aan 12,50euro te denken
vinden jullie dit redelijk of te duur???
 
Geniet allemaal nog
van jullie vrije zondag avond
en voor morgen allemaal weer
een goede werkweek gewenst
 
Liefs Debby ♥


8 opmerkingen:

  1. hoihoi,
    mooi gemaakt hoor!!
    ik wil wel alle maanden zien........
    en ik vind 12,50 wel te goedkoop,is tenslotte handwerk en al die materialen en de uren die je er mee bezig was......
    groetjes ayten xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zal speciaal voor jou foto's van alles maken
      mwant als je morgen komt is hij al weg
      neem hem morgen middag gelijk mee naar de overblijf

      Liefs Debby ♥

      Verwijderen
  2. Mooi gedaan Debby!
    Wat zal de school blij zijn met zo'n handige knutsel moeder!
    Ook niet te weinig vragen hoor, ik zou eerst eens nagaan wat je er aan materiaal in hebt zitten, daarna je werkuren en dan de winst nog ;-)
    Succes!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kalender is prachtig.
    Weet niet of ik zelf geld zou vragen vooral omdat ik zelf niet altijd kan helpen, dan is het wel eens fijn als je wat terug kunt doen.
    Zal zeggen kijk wat het jou aan materiaal gekost heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou geen geld vragen voor de kalender alleen aan het materiaal wat het je gekost heeft
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geworden zeg, ik zou in ieder geval zorgen dat je de materiaal kosten eruit hebt. Dat afronden naar een mooi bedrag.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou geen geld vragen voor de kalender maak er een rond bedrag van en zorg dat je je materiaalkosten eruit heb.
    Verder hij is erg leuk
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Debby, wat een schitterende kalender. Prachtig gemaakt. 12,50 is zeker niet teveel, je hebt er tenslotte veel werk aangehad en materialen in gestopt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-