donderdag 15 november 2012

uitnodiging .............!!!

 
We hebben de uitnodigingen
voor het discozwemfeest van mijn meisje
helemaal af.

vind het altijd wel leuk om iets 
speciaal te maken van haar uitnodigingen.
en zelf vind ze dat ook erg leuk
om een speciale uitnodiging te geven.

 
Bij de vorige rugzakjes
ben ik vergeten om ook de
achterkant te laten zien
dus bij deze
 
Ik vind het erg leuk dat
sommige van jullie mee doen aan
de candy die ik weg geef ter ere
van de 12de verjaardag van mijn dochter
ze heeft gister de 1ste kaart mogen ontvangen
Jolanda bedankt. Zelf heeft ze hem nog
niet gezien want die geef ik pas op
de dag dat ze echt jarig is. Ik
hoop dat er nog een aantal kaartjes zullen volgen
je kunt nog altijd mee doen.
klik hier als je mijn meisje ook een verjaardags
kaart wil sturen en mee te doen aan de
verrassings candy. dan kun je daar het adres aanvragen.
 
verder heb ik ook 2x de stempel uit het magnolia Ink
magazine te koop aangeboden op marktplaats
als je er intresse in hebt kun je daar een bod doen.
maar hier bij het berichtje natuurlijk ook.
 
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. heel mooi tasje.
    fijn dat het kaartje al binnen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt Debby, wat een leuk idee!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou jullie zijn er klaar voor! Top zeg!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch een schitterend tasje Debby en ik heb het beloofd ik stuur Demie absoluut een kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk! Wat zal het een werk zijn geweest!
    Groetjes en een fijn weekend alvast.
    Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-