dinsdag 9 april 2013

Bedankt voor je gezelligheid !!!

 
Dit kaartje al een tijdje geleden gemaakt
maar had hem nog niet aan jullie laten zien
dus bij deze plaats ik hem nu
het is een kaartje geworden
waar ik allemaal nieuwe spulletjes op
gebruikt heb die ik in Den Bosch gekocht heb
De kleur is niet bepaald mijn favo kleuren
maar vond het wel eens leuk om iets anders te doen
 
vandaag en morgen veel werken
dus denk niet dat ik veel tijd heb om te bloggen
en al helemaal niet om te freubelen
 
Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

  1. leuk kaartje mooi van kleur en de bloemen rand vind ik erg mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Debby.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superschattig kaartje weer Debby, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaart en leuk kaart ik vin het mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-