donderdag 27 februari 2014

spiegelplantenbak met eierdoos roosjes

We hebben gister weer heel wat afgelachen op de vrouwenclub
de groep heeft inmiddels een flink aantal dames
en het is elke keer een gezellig kippen hok
 
Deze keer gingen we een spiegelplanten bak van de action oppimpen
we hebben de roosjes gemaakt van oude eierdozen. erg leuk om te doen
Je bent er wel even zoet mee, en mijn duim deed op een gegeven moment
ook zeer van al het knippen, en het scheuren vond ik niet zo fijn gaan.
Het voorbeeld was de hele spiegel gevuld, maar ik vind dit juist wel leuk
 

 
Zit er nog aan te denken op aan de rechterkant ons huisnummer te zetten
en deze dan naast de deur te hangen met kleine plantjes erin.
of op de wc hangen met een geur flesje erin voor een lekker luchtje
ben er nog niet helemaal over uit waar ik deze creatie neer ga hangen
 
Liefs Debby ♥
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-