woensdag 8 juli 2015

Paracord armband gemaakt ....... !!!

Ik heb de smaak van het maken van armbanden weer te pakken. Gister bij de SoLow winkel leuke kralen en bedeltjes gekocht maar ook paracord en klipsluitingen en daar heb ik een armband mee gemaakt. Lang leve YouTube want daar heb ik een filmpje opgezocht hoe ik hem moet maken
 
 
De eerste is een beetje behelpen, maar deze keer is het goed gelukt vind ik zelf. Ik heb er ook kralen door heen geregen en ik ben er erg blij mee. Ook nog een kralen armband gemaakt met bedeltjes eraan. Ooooooooo zo leuk om weer te doen
 
LIEFS DEBBY ♥

3 opmerkingen:

  1. Ziet heel modieus uit, super!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo heb je in no time voor elke outfit een bijpassende armband.
    Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Ohh super gaaf zeg, mooie kleuren ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-