maandag 2 januari 2017

Yaro

Een nieuw jaar.............nieuwe voornemens.
Een van mijn voornemens is om weer wat meer met mijn blog te gaan doen. Het creatief bezig zijn heeft erg lang op een laag pitje gestaan. Ik zat gewoon in een mega crea dip. Langzaam aan kruipen we daar weer uit en zijn we weer bezig met van alles en nog wat,

mede dankzij de clubdag van Tiets heb ik weer inspiratie gekregen en ook weer zin om leuke scrap albums te maken. En een van mijn scrap album onderwerpen is Yaro. 


Onze Barney heeft er weer een vriendje bij. 25juli hebben we onze labrador Boets in moeten laten slapen na ruim 11jaar. Maar hij was op en de keuze was niet makkelijk maar wel het beste voor hem.........daarna is Barney een paar maandjes alleen geweest ,maar sinds 2de kerstdag hebben we nu 2 Franse bulldogs in huis, de eerste 2dagen moest Barney niks van Yaro hebben maar we zijn nu 1week verder en het gaat al een heel stuk beter


Liefs Debby ♥




2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je weer terug bent in blogland. Bij mij heeft ook alles op een laag pitje gestaan, maar in dit kakelverse nieuwe jaar heb ik ook het voornemen om weer wat meer tijd te steken in mijn hobby.
    Zo te zien al alle mooie creaties die je ons vandaag voorschotelt, was helemaal nog niet zo slecht gesteld met de creadipje.
    Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding. Yaro is echt een scheetje.
    Hopelijk weer tot snel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een prachtbeest is je nieuwe aanwinst,
    het zijn allebei schatjes zeg,
    en leuk dat ze elkaar hebben ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-