woensdag 20 september 2017

What's up dog ????

Ik kwam op de beurs in den bosch deze leuke stempels tegen. Maar ik vond ze behoorlijk duur......gelukkig bestaat er ook.nog zoiets als OME ALI.....voor de verkopers niet zo leuk....maar voor mijn portemonee een stuk aangenamer. 


Dus toen ik ze op ali express zag heb ik.ze gelijk besteld. Ik ben namelijk helemaal gek van bulldogs. Heb zelf namelijk ook 2 franse bulldogs en het zijn 2 schatjes


Nou werd een freubel vriendin 50 en die heeft ook een hond wel geen bulldog maar dat mag de pret niet drukke. Ze heeft hem.inmiddels.ontvangen dus kan ik hem nu ook met jullie delen

Liefs Debby xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-