donderdag 8 november 2018

a best friend is ......

wat doe je als je thuis bent in de ziektewet.....je man opstap is en je dochter werken. dan probeer je er in je eentje maar het beste van te maken. door de rot wortelkanaal behandeling kunnen we niet mee op stap, dus hebben we er maar een crea dagje van gemaakt

kwam deze schattige afdrukjes van stamping bella tegen op pinterest en die heb ik gelijk even uitgeprint want ik vind ze echt zo leuk.

 
op de kreadoe heb ik afgelopen weekend de stans van dit kaart model gekocht....ben er echt heel happy mee en dat voor maar 2€ echt een koopje.

het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn nieuwe zig clear color real brush markers die ik op de beurs bij Scrap & Co gekocht heb.....vind ze erg fijn kleuren al moet ik er nog wel ff mee oefenen. maar dat gaat vast goed komen.

benieuwd wat jullie van deze creatie vinden. dus laat een reactie achter en ik kom ook ff bij jullie neuzen

Liefs Debby ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-