zaterdag 9 februari 2019

Spreek je hoera in na de HIEP...!!!

mijn bak met stempel afdrukjes maar eens opgeruimd en toen kwam ik dit schattige stempeltje van Magnolia tegen met haar aapje. Geen idee nog wat ik er mee wilde gaan maken, maar ik had wel zin om te kleuren. Dus toen ze eenmaal ingekleurd was ben ik in mijn rest papier bak gaan snuffelen en kwam daar leuke papiertjes tegen 


en voor ik het wist had ik een hele berg met papiertjes op mijn tafel liggen en kwam deze lieve maar stoere (vind ik zelf) kaart tot stand. Al heel lang geen magnolia stempel meer gebruikt maar deze vind ik wel SUPER CUTE ♡♡♡

met deze creatie doe ik mee aan de challenge van:
everybody-art-challenge : Jeans stof / papier
knutsels en kadootjes : kleuren wiel wit-bruin-blauw
lets create challenge : anything goes
crafty friends challenge : anything goes
addicted-to-stamps-challenge : anything but a square
crafting with an attitude : anything goes
crafty hazelnuts : use patterned paper
world wide open design team challenge : anything goes


Liefs Debby ♡

11 opmerkingen:

  1. This is so beautiful. Lovely work. Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT / Admin / Registered Owner for https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje! Grappige tekst! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart! Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers, Debby.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Debby, Just checking with you regarding your entry No. 135 for World Wide Open Design Team Challenge. This challenge Blog is strictly for Design Team members to enter world wide. You must be on any design team in the world to be eligible. Just thought I would let you know as we cannot find anywhere on your blog that you are a member of a DT.
    If you could kindly email response advice that would be great thanks to Annette at email
    annette1553@bigpond.com as one of my DT members has brought to my attention after checking entries. Many thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!! Gezellig dat je meedoet bij Crafty Friends.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk en die tekst is hilarisch, leuk, leuk. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief afdrukje heb je ingekleurd Debby. Een hele mooie kaart heb je gemaakt met een leuke tekst. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is beautiful thank you for sharing with us over at Crafty Friends..

    Caz CF DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A great design. Very beautiful card. Thank you for joining our challenge in Crafting With An Attitude.
    Greetings,
    Bożena DT CWAA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a lovely design, Debby! We're tickled to see you playing along in our "Anything Goes" challenge at Crafting with an Attitude this month. Thanks and good luck.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-