zondag 31 maart 2019

Album Lavender Frost !!!

Gister weer een workshop gevolgd bij Scrap en Co. Dit keer het Scrap album lavender Frost.


De basis hebben we daar af gekregen. Maar om het ook allemaal met design papier te beplakken. dat lukt niet


Dus daar zijn we gister bij thuiskomst en vandaag mee verder gegaan


en ik ben nog steeds niet klaar. Maar al wel halverwege en ik vind hem zelf erg leuk worden


Het word een album waar ik de foto's van ons Harry Potter tripje in ga plakken. Vandaar dat ik voor een vintage design papiertje gekozen heb


Als hij helemaal beplakt is met design papier zal ik het complete resultaat laten zien. 



1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-