zaterdag 24 augustus 2019

Hoi!

Op Facebook komen regelmatig oproepjes voorbij waarin ze vragen om iemand die ziek is een kaartje te sturen.....en ik vind het altijd een hele mooie actie want met een van je creaties kun je dan even een lach op het gezicht toveren van iemand die door een moeilijke tijd heen gaat. 


maar eigenlijk neem ik er dan nooit de tijd voor om een kaartje te maken. maar toen ik het oproepje van stichting kanjer wens voorbij zag komen om een kaartje te sturen naar de 7jarige Levi, had ik gelijk zoiets van daar ga ik een kaartje voor maken. het heeft nog even wat dagen geduurd voordat ik er mee klaar was....want wat ga je maken en welke tekst stempel ga je gebruiken...... het is namelijk niet zomaar een beterschapskaartje naar iemand die de griep heeft. 

hopelijk laat dit kaartje en hopelijk vele andere kaartjes Levi even vergeten dat hij in het ziekenhuis ligt en dat hij al is het maar voor heel even gewoon alleen Levi kan zijn.

wil je Levi ook een kaartje sturen dat kan
Levi Deckers
p/a Bolderweg 2
1332 AT Almere

Liefs Debby

Ik doe mee aan de challenge van:


4 opmerkingen:

  1. This is brilliant - great image and embellishments,

    Thanks for playing along at both Aud Sentiments and Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic card. Love all the layers.
    Thanks for joining us at Aud Sentiments.
    Narelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Debby, a great card for a boy, thank you for joining us at Crafting by Designs... good luck in the prize draw... Megan DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable card!!!! Thanks so much for participating in our CUTE N CRAFTY challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-