zaterdag 16 mei 2020

Hiep hiep hoera

In het begin van hert corona virus maakte ik dagelijks wel een verjaardags kaartje voor iemand die in corona tijd geen feestje kon geven. Maar het loopt toch aardig op al die postzegels dus nu maak ik er heel soms nog eentje. Zoals deze


Alle kindjes van de basisscholen gaan en aantal dagen of dagdelen weer naar school. Maar omdat de moeder van Anne-Roos met mensen werkt die corona hebben mag ze dus nog niet naar school. En dan is ze ook nog jarig en mag niet naar school geen feestje niet trakteren geen bezoek. Dan toch maar weer even mijn hobbyhoekje in gedoken om een kaartje te maken. Ze wad gek op eenhoorns hartjes roze een echt meisje dus. 

Liefs Debby

1 opmerking:

  1. Superleuk je kaartje geworden, daar zal ze zeker wel blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-