woensdag 9 september 2020

Happy days

 Weekje thuis dus heerlijk de tijd om creatief bezig te zijn. Ik had al heel lang en papier pakket in huis maar kwam er maar niet aan toe. En nu was ik opzoek naar design papier en zag ik deze weer liggen en er nu mee aan de slag gegaan


Er zat alleen en Dutch doobadoo mal bij maar ik heb gekozen voor een stans die ik ooit bij de action gekocht heb en het onderste gedeelte heb ik omgevouwen en er een soort pocket van gemaakt. Zodat ik dat 2 tags in kon stoppen


Op een van de tags heb ik een band gemaakt waar ik geld in kan stoppen zodat ik geen saaie envelop hoef te geven op een verjaardag

Fijne dag vandaag
Liefs Debby 




1 opmerking:

  1. Super leuk! Die mal van de Action heb ik ook. En van wie zijn de tags?

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-