maandag 23 november 2020

Have a tree-mendous christmas.

Over iets meer dan 1 maand is het kerst en dit is de eerste kerstkaart die ik voor mezelf gemaakt heb.... gelukkig hoef ik er niet zo heel erg veel want tegenwoordig sturen de meeste een kerst groet via Facebook, met een appje of helemaal Niet. 


Dus ik stuur ook alleen nog maar kaarten naar mensen waarvan ik zeker weet dat ik er een terug krijg of  dat ze het echt waarderen dat ik er tijd moeite en mijn mooiste papier aan besteed heb. 

Want soms vind ik het papier zo mooi dat het gewoon pijn doet om er een schaar in te zetten. Stom eigenlijk want het is pad zonde om het in de kast te laten liggen. 


Maja design papier vind ik altijd zo ontzettend mooi. Maakt eigenlijk niet zoveel uit welke papier lijn,  maar deze met de gnoompjes vind ik wel weer heel erg gaaf. 


Deze week nog maar eens wat kerst kaartjes maken Want we moeten er toch nog wel een paar

Liefs Debby 



 

2 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi Debby. Ik had gisteravond een begin gemaakt om kerstkaarten te gaan maken...hopend gaat me dat nog lukken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Debby, Ben ook bezig met kerstkaarten, maak er niet zoveel. Alleen nog voor diegene die het waarderen.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-