dinsdag 12 juli 2022

Mutsen cluppie challenge #7

 De maand juli staat in het teken van de zomer. En we willen voor de maand challenge dan ook zomerse kaartjes zien. Ik heb ons digi papier piggy fun gebruikt.

Ik heb er een shaker cocktail kaart van gemaakt voor de verjaardag van de moeder van mij  crea vriendin. Ik fröbel regelmatig met mijn vriendin bij mij thuis en ee 's 8n de zoveel tijd ga ik naar haar en dan fröbelt haar moeder ook gezellig mee.


Dus moest voor haar wel een zelfgemaakte kaart maken op deze speciale dag met een speciale leeftijd.

Groetjes Debby mutsje 2


1 opmerking:

  1. hallo,
    nog snel op je blog even gaan kijken naar die super gave creatie die je hebt gegeven aan de moeder van je crea vriendin!!!
    en zij d oet nog mee, op deze leeftijd! ongelooflijk! wat een ijverige dame is dat!
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-