maandag 19 september 2022

Mutsen cluppie live #23

Vandaag weer een leuke live mogen geven op ons mutsen cluppie 


Elke keer weer spannend of de creatie in de smaak gaat vallen, maar volgens mij vonden de mutsen volgers het wel leuk


Helaas lukte het niet om in evenementen live te gaan maar het uitleg filmpje vind je ook op ons YouTube kanaal 


We hebben deze leuke draai kaart gemaakt ik zag hem op pinterest voorbij komen en denk die ga ik uitproberen en hij lijkt heel moeilijk maar dat is hij niet

 


 Kom je hem ook gezellig maken en met ons delen op onze Facebook groep we vinden het altijd leuk om jullie mutsen cluppie creaties te bewonderen.

Groetjes Debby mutsje #2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-