zondag 23 oktober 2022

Lavinia A6 paperpad creatie

Dit is de 2de, (nouja eigenlijk 3de, maar die vond die niet mooi dus is het een prullenbak project geworden) creatie die ik gister gemaakt heb voor in mijn A6 paperpad blokje

 


Lekker aan het stoeien geweest met de lavinia stempels en de lavinia inkt. Ik weet nu wel dat ik de lavinia inkt Aken gebruik om mee te blenden, om te stempelen in kleur vind ik persoonlijk niet zo heel erg mooi. En als ik in kleur wil stempelen doe ik dat met mijn distress inkt die vind ik niet zo hard en aanwezig qua kleur.

Maar het is zo leuk om te sturen dus ga ik er vandaag maar weer eens mee verder. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-