woensdag 23 november 2022

Youtube creatie geboorte kaartje

Maandag stond er weer een leuk nieuw youtube filmpje online van ons mutsen cluppie  Bianca van Tilburg  had weer een leuks creatie bedacht. Niet al te moeilijk maar toch vond ik het oppimpen nog een dingetje, maar het is gelukt. Het is een geboorte kaartje geworden. 


Ik heb hem gemaakt voor buurtjes bij ons in de straat die voor de 5de keer opa en oma zijn geworden


Bij de andere 4 klein kinderen die geboren zijn ook kaartjes gemaakt dus kon ik deze keer niet overslaan, maar totaal geen straf, want geboorte kaartjes maken vind ik erg leuk


Doen jullie weer gezellig mee.  Vergeet dan niet om hem op onze Facebook pagina met ons te delen en ons erin te vermelden zodat we op je eigen Facebook pagina ook een reactie achter kunnen laten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-