maandag 30 januari 2023

Mutsen cluppie live#32

 Wat was het weer gezellig. Altijd zo leuk om al die leuke lieve reacties te lezen tijdens een live.  Het is gewoon elke maandag en feestje om live te mogen gaan

Ik heb in de live digi papier januari#3 good old memories gebruikt. Maar tijdens het opnemen en voorbereiden voor de live heb ik oud digi papier met een beetje nieuw gecombineerd.


Ik heb pip de muis uit het knipvel gehaaid en ook de tekst die ik gebruikt hebt komt uit digi papier lijn januari#1


Zo zie je maar dat je ook makkelijk digi papier lijnen met elkaar kan combineren. Nou vind ik pip de muis persoonlijk ook wel erg lief


De live gemist heb probleem kijk op youtube.com/#mutsencluppie en klik op het filmpje van live#32 en dan kun je in je eigen tijd en tempo ook deze creatie maken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-