maandag 29 mei 2023

Mutsen cluppie youtube creatie

 Een never ending card, maar dan net even anders


Ik maakte deze kaart al een hele tijd geleden. De jarige heeft hem in maart al gekregen. Maar nu kan ik hem ook eindelijk met jullie delen


Het patroontje zag ik op pinterest en toen ben ik er mee aan de slag gegaan. Was nog een hoop reken werk, want wilde hem iets groter hebben


Zodat ik aan de zijkant nog een kleine pocket kon verwerken om een kaartje in te stoppen 


Ik heb nog zo'n soort kaart gezien dus wie weet ga ik dat model ook nog wel uitwerken, maar als je deze ook wil maken, kijk dan op ons youtube kanaal 



Als verjaardagscadeau had ik een paas sokken gegeven met de tekst

Met 70 word je al een echte oude sok, daarom krijg je van mij een nieuw paar

Hihihi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-