donderdag 29 juli 2010

CUTTLEBUG

Loop al een tijdje met de gedachte rond om een cuttlebug te gaan kopen. Soms twijfel ik nog omdat ik toch ook al een cricut heb. Maar vorig jaar op de Kreadoe heeft mijn mams een cuttlebug gekocht en die mag ik dus even lenen. Wat een super gaaf ding is dat zeg. Vooral de nestabilleties. Nou weet ik het zeker ik wil ook zo'n ding. mijn verjaardags geld gaat dus in een potje en dan ga ik goed rondkijken op internet waar ik zo'n cuttlebug het goedkoopste kan krijgen. Zag dat ze nu ook al in het roze verkrijgbaar zijn .........die is zo schattig. En op de kreadoe 2010 in Utrecht ga ik dan allemaal verschillende nestabilleties kopen.



Maar wil wel even goed rondkijken want de prijzen verschillen nog al. bij sommige kost hij bijna 100euro, het goedkoopste heb ik hem nu gezien voor 70euro. maar als iemand een linkje heeft naar een goedkopere of een site waar je geen verzendkosten hoeft te betalen. laat het me dan even weten. iedere euro die ik uit kan sparen is er weer eentje

Geen opmerkingen: