zondag 1 augustus 2010

MIJN EERSTE KAARTJES MET DE CUTTLEBUG

Mijn eigen cuttlebug is nog niet binnen maar mag die van mijn mams lenen. en ben daar vandaag lekker mee aan de slag gegaan. Heb 2 kaartjes gemaakt.

Dit kaartje heb ik zelf bedacht. Gebruik gemaakt van een gorjuss stempel. daarna door de cuttlebug gehaald ook een achtergrondje erbij gestanst. papier komt uit een vintage blok en afgewerkt met donkerblauw lint en het stempel afdrukje heb ik ingekleurd met copic ciao markers



Deze kaart gemaakt naar aanleiding van een challenge. Heb me vandaag aangemeld bij deze blog ..... ben de naam even kwijt. en daar stond een challenge op en dat vond ik wel leuk. dus gelijk aan de slag gegaan. afdrukje is van cc design ingekleurd met copics en uit gestanst met de cuttlebug. bloempies erbij met een bradje er door heen. En ik vind het erg leuk geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-