vrijdag 13 augustus 2010

DIA-RAAM kaartje



Was laatst bij de action en kwam deze dia-raampjes tegen. Nog geen idee wat ik er mee zou moeten maar vond ze leuk genoeg om ze toch mee te nemen. Bij de action kost het tenslotte allemaal bijna niets. Dus ik zit net in mijn knutselkast te bedenken wat voor soort kaartje ik nou weer zou gaan maken, kwam ik die dia-raampjes tegen en toen heb ik dit kaartje bedacht..

eerst een witte kaart genomen daarna een stuk zwarte cardstock op maat gesneden toen een velletje met design papier uitgezocht. met de pons van martha steward een randje om het dia raampje gemaakt en toen de stempels ingekleurd. bloempies erbij gezocht en leuke brads van de xenos erbij. tekst stempeltje erbij en de kaart is klaar

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-