zaterdag 7 augustus 2010

KAARTJE VOOR EEN KIPPFORUM VRIENDIN



Deze keer weer een kasteel kaartje, maar dan in easel vorm. Kom ook nog op een ander forum en daar had iemand gezegd dat ze het wel een leuk kaartje vond. dus ben speciaal voor haar aan de slag gegaan en heb zo'n kaartje gemaakt. straks even op de bus gooien dan heeft ze hem maandag binnen. Zal een verrassing voor haar zijn. ze wou hem eigenlijk voor haar verjaardag maar dat is pas in december vond het zo zielig dat ze zo lang zou moeten wachten. dus stuur haar zomaar even een kaartje ook altijd leuk

3 opmerkingen:

  1. hoi debby, ik kreeg last van stippeltjes ogen ik dacht ligt dat aan mij hihihihihi
    heey nee dat is debby haar nieuwe achtergrond.

    maar wat een mooie kaart is dit geworden super meis.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Debbie,

    Via.. via..., kwam ik op uw blog, en u maakt mooie werkjes, ik ben gelijk volger geworden hoor.

    En oh een rose cuttlebug, hihi, ons dochter moest het zien, wij hebben ook pas van nu Juni de onzen, maar die is nog groen.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Debby,

    Ik kreeg em gisteren al, hij is zo lief. En prachtige kleuren!!!
    Hij krijgt een ere plaatsje in mijn hobbyhok!

    Nogmaals bedankt en dikke knuf!

    jacq

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-