dinsdag 3 augustus 2010

WHIFF OF JOY STEMPEL



Veel plezier gehad aan het maken van deze kaart. had ergens op internet een leuke sketch gevonden die me wel aansprak en die erbij gepakt. Papier gebruik uit een blok die ik bij de action gekocht had. de randen gemaakt met een pons van Martha Stewart. daarna met een blokjes pons 3 blokjes uitgeponst en met de cuttlebug de bloementjes gemaakt. Bradje erdoor en op het papier geplakt. Daarna de whiff of joy stempel ingekleurd met mijn favorieten copic markers, foam tape achter de stempelgeplakt zodat hij iets omhoog komt te liggen. en als laatste een tekst stempeltje gebruikt.

de copic markers die ik gebruikt heb om het stempel afdrukje mee in te kleuren zijn:
E50 - E51 -R20 : voor het gezichtje
W5 : voor de haren
RV 34 : voor de houd en de broek
BG 96 - YG03 : voor het shirtje en de linten in haar haren
R59 : voor de bloemen
G85 : voor de stelen en bladeren van de bloem

4 opmerkingen:

  1. hoi debby.
    je gaat eerst op mijn foto staan van de candy.
    je gaat de foto opslaan op je computer.
    als je dat hebt gedaan, ga je weer naar ontwerpen rechts boven in de hoek dan klik je weer op gadget toevoegen. dan zoek je in de lijst naar afbeelding klik je op dan zie je een scherm titel , bijschrift enkoppeling staan.
    bij titel zet je dan neer bijv candy bij arina of zo iets, bij koppeling moet je mijn weblog adres neer zetten. http://arinaskaartenhoekje.blogspot.com/
    dan zie je staan afbeelding je moet dan even van computer aan vinken, dan kom je in je eigen mappen terecht waarin jij de afbeelding in hebt op geslagen.
    als het goed is zie je dan de foto en dan doe je op op slaan. en als alles goed is heb jij de candy geplaatst.
    je moet hem dan wel even verplaatsen naar de plek waar jij hem wilt hebben staan.
    ik hoop dat het zo duidelijk is
    anders hoor ik het wel.
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij had mij ook een mail gestuurd over de candy, maar ik krijg hem weer terug helaas ik had mijn adres door gegeven..
    kan zijn dat je inbox vol is??

    dus af wachten hoe nu verder
    arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje Debby, prachtig. Ik vind je andere creaties ook heel mooi en heb me gelijk aangemeld als volger van je blog. Leuk dat je ook bij mij volger bent geworden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-