maandag 23 augustus 2010

een hoop inspiratie challenge

Zoals jullie wel gemerkt hebben vind ik het echt super leuk om aan challenges mee te doen een kaarten te maken via een sketch. zoiets zet je meestal toch wel aan tot het maken van andere dingen dan normaal. een ander soort stijl of juist een kleuren combo die je normaal gesproken niet veel gebruikt. het zorgt er voor dat je echt je fantasie moet gebruiken en dat vind ik erg leuk om te doen. dus als ik even tijd heb dan doe ik wel mee aan een challenge. zo dus ook deze week weer op de http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/ van ida. dit was de sketch die we als challenge aangeboden kregen



en daar ben ik mee aan het stoeien gegaan. en heb een van mijn favoriete stempels gebruikt het manga meisje........ vind hem zo leuk. even iets heel anders heb mezelf de andere ook cadeau gedaan :) dus zodra hij binnen is ga ik er een kaart mee maken en die show ik hier gelijk. Maar we dwalen af en dat is niet de bedoeling dit is wat ik er van gemaakt heb. ben benieuwd naar jullie mening



Heb een witte cardstock kaart genomen en heb vintage papier en goudkleurig papier gebruikt verder bloemen uitgeponst brads er door heen gestoken, er wat donkerrood lint in verwerkt en een rub-on gebruikt met de title celebrate. Het afdrukje is een manga girl van sugar nellie en ingekleurd met copic markers

3 opmerkingen:

  1. Wat een super lief kaartje.
    Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, heel mooi!
    Ook bedankt voor je deelname aan deze challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Debby,

    Heel mooi hoor!

    ps; wij hebben een tweede ingang vanvoor die naar de kelder gaat en zo terug naar de tuin, dus de bomen zijn gelukkig niet door mijn woonkamer gegaan hoor.
    Amai neen, stel je voor of neen liever niet, hihi.

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-