donderdag 12 augustus 2010

ZOMAAR een kaartje

Vond dit een hele leuke stempel en precies passen bij mijn mams. Heb hem ingekleurd met mijn favoriete copic markers. toen papier erbij gezocht en de tekst zomaar gegeven. Had niet de juiste kleur bloemen om op deze kaart te bevestigen dus heb ze zelf in de juiste kleur gemaakt. Ik gebruik gewoon een witte bloem en dan ga ik er met de gewenste kleur copic marker over heen. wel met de platte kant van de copic, die andere is voor het inkleuren. daarna even laten drogen een bradje er door en klaar.



Heb dit kaartje aan mijn moeder gegeven en ze was er erg blij mee. heb er niets ingezet zodat ze hem zelf kan gebruiken om aan iemand te geven. ze doet zelf aan country dansen dus vond het wel een kaartje die bij haar past

3 opmerkingen:

  1. Hallo Debby,

    Zeer mooi kaartje en die bloemekes heb je ook leuk gedaan.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Debby, wat een leukerd en eeen erg vrolijk kaartje.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor je reactie en tip arina heb het gelijk even veranderd in mijn blog en ook even jou berichtje verwijderd want we willen natuurlijk geen problemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-