donderdag 26 augustus 2010

creatie dipje

Wat een weer is het buiten zeg. het komt hier echt met bakken tegelijk uit de lucht vallen. mooi weer om binnen te zitten en bezig te zijn met je hobby. maar dan moet je niet net zoals ik even in een creatie dipje zitten. vandaag al meerdere malen begonnen aan een kaartje maar ze liggen allemaal half af op tafel en ik weet gewoon niet wat ik er verder mee moet............pfffff hebben jullie dat ook wel eens???

heb wel mijn stempels even allemaal gerangschikt en frontjes gemaakt voor in de hoesjes en daar heb ik een afdrukje van de stempel op gedaan. zodat als je hem pakt je kan lezen en zien welke stempel erin zit lekker duidelijk.

gister 4 stempels binnen gekregen die ik via internet gekocht had. 4 edwin stempels van magnolie, edwin als ober, edwin de reiziger, herfst edwin en edwin met fiets. En die heb ik natuurlijk netjes opgeborgen in mijn nieuwe stempel cd box. Verder zit ik nog te wachten op een manga girl stempel die ik via markt plaats gekocht had. Hopelijk komt die morgen.

verder niet veel te melden. hoop alleen dat mijn creatie dipje niet zolang duurt
groetjes -xx-

3 opmerkingen:

  1. Nou schat zo'n dipje hebben we allemaal op z'n tijd wel hoor. Ben vandaag naar de brabanthallen geweest voor de knotsgekke kaartendagen. Heb weer wat leuke ponzen papier en stempels gekocht maar kan er weinig mee doen vanavond en morgen, want m'n hooft wil wel maar m'n lijf niet. Nou missien gaat het morgen beter. Dat zie ik dan wel verschijnen op je blog.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou wij hebben allemaal wel eens een dip

    ik heb inspiratie genoeg hihih
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Debby,

    ik denk dat dat voor vele heel herkenbaar is hoor,
    de boog kan niet altijd gespannen staan hé!
    En ook, eerlijk, dat weer werkt echt niet mee hé!
    Hopelijk voel je je snel terug wat beter,
    maar laat het even gewoon zijn gang gaan, wie weet is het stilte voor de storm hihi, dan zal je eens zien daarna hoe Debby vooruit gaat schieten hihi.

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-