maandag 9 augustus 2010

GISTER 3 KAARTJES GEMAAKT

Gister een productief dagje geweest, Het weer was niet echt super. dus naar buiten konden we niet. we waren wel even naar een marktje geweest maar na 3uurtjes hadden we het daar ook wel gezien. dus toen ben ik samen met mijn meisje gaan knutselen met deze kaartjes als resultaat

girl's rule
dat is mijn eerste kaartje



Little Baby Girl
is het 2de kaartje

Dan is een juf bij mijn dochter op school zwanger en die weet dat ze een meisje krijgt. ze is in december pas uitgerekend maar omdat je weet dat ze een meisje krijgt is het kaartje vast gemaakt



Het 3de kaartje is FRIENDS

6 opmerkingen:

  1. Hallo Debby,

    Wauw drie kaartjes in één dag gemaakt!
    Ze zijn mooi gemaakt hoor.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo zo debby drie kaarten op een dag, ik mag blij zijn dat ik er 1 op een dag klaar heb.
    zijn ze erg mooi..
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Debby,

    Leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen!
    Die copic houder is gemaakt van buisjes, gewoon van de bouwmarkt.
    Deze op maat gemaakt, aan elkaar gelijmd en daarna een huisje eromheen gemaakt :-)

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Debby wat een schattige kaartje zeg!! Heel erg mooi.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Debby,

    Mooie kaartjes zeg en wel 3!!!!

    Had ik nu al gereageerd op jouw vraag voor mijn adres? sorrie hoor als ik dat nog niet gedaan had.
    Mail me even: mariannenoordhoek@hotmail.com voor het adres zodat je mee kan doen aan de candy.
    De candy plaatsen kan via dashboard/ gadget plaatsen etc.. zie dat je al meerdere hebt staan dus hoop dat je inmidels weet hoe of wat.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-