zondag 15 augustus 2010

PARTY TIME



Vandaag is het weer zondag en dat betekend dat we eigenlijk nooit zoveel doen. ik ben dus mijn knutsel kast ingedoken en ben kaartjes gaan maken. tenminste het was de bedoeling om kaartjes te maken maar er is maar 1 kaartje uit mijn handen gekomen. andere vond ik niet leuk of het lukte niet zoals ik wou.

maar met dit kaartje ben ik wel happy
vind de kleuren bruin en roze wel goed bij elkaar passen
en heb deze keer geen sketch gebruikt om het kaartje te maken, maar helemaal zelf bedacht. hahahah

3 opmerkingen:

  1. nou deze is ook mooi geworden zonder
    sketch
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Debby,

    Mooi kaartje en leuke zelfbedachte sketch hoor.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuke kaart heb je gemaakt
    je eigen ontwerp supper hoor groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-