vrijdag 27 augustus 2010

Bedankt

Dat is de titel van deze kaart.

Mijn meisje is al 2dagen aan het logeren bij mijn vriendin. Bij hun in het dorp is er een bouwweek. die is woensdag begonnen en dan bouwen ze een hut, hebben ze een vossenjacht, kampvuur en allerlei andere leuke dingen te doen voor kinderen in de leeftijd van 4 tot 12jaar. Ze wonen ongeveer 30min met de auto rijden van ons vandaan dus iedere dag haar daar heen brengen ging niet lukken want we moeten ook gewoon werken. Dus nu logeert ze al 2 dagen daar. vanavond mag mijn meisje daar ook nog slapen en morgen komt ze naar huis. Vind dat erg lief van mijn vriendin aangezien ze zelf al 4 kids heeft waarvan een babytje van bijna 3maanden dus ze heeft het eigenlijk al druk genoeg, maar toch mocht ze komen. vind ik echt super lief dus vind dat wel een bedank kaartje waard

dit kaartje heb ik ook naar Ida van "een hoop inspiratie challenge blog" gestuurd. Ze is voor haar blog op zoek naar 2 nieuwe DT-leden en dat lijkt me echt leuk. En ik moest haar een van mijn leukste kaarten sturen en dat is deze geworden.

2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-