woensdag 11 augustus 2010

2DAGEN NAAR ZEE GEWEEST

In juliana dorp zijn we 1 nachtje wezen slapen in een hooiberg hut.

het was echt super. het weer was overdag alleen wat minder gelukkig konden we s'avonds tegen een uurtje of 8 wel langs het strand lopen. we zijn in ieder geval lekker uitgewaait We hebben een hoop foto's gemaakt, dus we gaan ze binnenkort maar eens ontwikkelen zodat ik mijn andere hobby scrappen ook weer even op kan pikken. met deze foto's moet het zeker gaan lukken

Leuk trouwens dat er steeds meer mensen mijn blog gaan volgen. en dan ook nog een leuk berichtje achter laten. heel erg bedankt daarvoor. Ga nu even de vakantie boel opruimen. maar niet zo heel erg ver weg want volgende week gaan we lekker weer 2dagen naar zee. alleen dan naar St Maartensvlotbrug

4 opmerkingen:

  1. Hallo debby,

    Dit zijn al mooie foto's , dus met uw andere foto's zal je zeker ook wel iets mee kunnen op scrapgebied, dus ik ben nu dan ook zeer benieuwd naar uw creatie ermee!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet erg mooi uit die foto's ben benieuwd naar die anderen hihih.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Debby, succes met je blog en wat maak je leuke kaarten je bloglayout is erg leuk. Tip je moet je foto,s van je candy aanpassen naar afmeting 150 dan zijn ze helemaal zichtbaar. Op mijn blog is nu een candy te winnen van een i-topbradmaker kijk op scrapfanaatpeter.blogspot.com
    Ben nu volger bij je geworden en kom regelmatig even kijken.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie foto,s en wat fijn dat je zo genoten heb met je dochter dag groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-