dinsdag 24 augustus 2010

Stempel opberg kastje



Vandaag geen kaartje van mij zoals jullie zien, want ik ben veels te druk bezig geweest om al mijn stempels netjes op te bergen. had ze wel al netjes in cd doosjes zitten maar soms met 3 tegelijk en het was een beetje een onoverzichtelijke bende. Dus ik heb ze allemaal opnieuw in doosjes gedaan. en gelijk een labeltje erop geplakt met welke stempel erin zit. Was er wel eventjes mee bezig maar ach dan heb je ook wat. Heb bij de xenos 2 houten cd boxen gekocht en nu zijn ze mooi opgeborgen in een oog opslag kan ik zien wat er in zit en heb ze gelijk bij de hand. en zoals jullie zien is er nog plek genoeg voor meerdere cd doosjes. dus over 3maanden op de kreadoe ga ik er weer een aantal inslaan. hahaha

2 opmerkingen:

  1. Goed idee van je Debby.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Debby,

    Wauw wat leuk zo, geniet ervan en ik zie nog lege plekken om op te vullen, hihi.

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-