dinsdag 17 augustus 2010

menscardsworld.blogspot.com


mijn blog vriendinnetje arina is een hele speciale blog begonnen. Een challenge blog waar alleen maar kaarten worden gemaakt voor mannen en stoere jongen mannen en kleine stoere mannetjes. Zelf zul je ooit ook wel eens zo'n kaart moeten maken en dat valt niet altidj mee. de meeste stempels zijn net niet stoer genoeg of de ideetjes te saai. kijk snel op haar blog en doe ideetjes op voor die ene leuke kaart die je naar je vader, oom of broer kan sturen. en doe natuurlijk mee met de challenge
kijk hier als je nieuwsgierig geworden bent menscardsworld.blogspot.com

2 opmerkingen:

  1. hoi debby
    wat lief van je dat jij dit bericht hebt geplaatst, dank je wel.
    en misschien kom jij ook in het team hihihihi
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me echt hartstikke leuk om in een design team te zitten is voor mij echt een hele uitdaging. ben benieuwd wie er gekozen gaat worden en ik hoop echt dat ik erbij zit. maar is dat niet het geval dan kom ik gewoon lekker mee doen met de challenge's die je erop gaat zetten

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-