woensdag 30 november 2011

Season's Greetings



Het was eigenlijk de bedoeling om met deze kerstkaart mee te doen aan een challenge. Je moest na aanleiding van een sketch een kaart maken. Dat heb ik dus netjes gedaan, maar nou ben ik toch vergeten waar ik die sketch gezien heb......................beetje dom.....................maar goed. Kan hem natuurlijk altijd nog gewoon hier laten zien en dat doe ik dus bij deze.

weer erg bedankt voor al jullie berichtjes en reaties op mijn vorige kaarten. Zag ook dat ik ineens weer 2 nieuwe volgers heb, dat is natuurlijk helemaal hartstikke leuk............welkom en bedankt



2 opmerkingen:

  1. Een heel leuk en mooi kerstkaartje, heerlijke kleuren. Jammer dat je niet meer weet welke challenge je mee deed. (had mij ook kunnen overkomen hoor).
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-