vrijdag 2 december 2011

I LOVE YOU




Het is niet te geloven hoe snel de tijd voorbij gaat. Dit kleine meisje nam ik bijna 11 jaar geleden mee naar huis. zo'n klein lekker ruikend poppetje. Slapend met de knuistjes in de lucht. daar kon ik echt uren van genieten. En nu


is het een hele dame, die 4december 2011 jarig is en 11jaar oud word. Waar blijft de tijd dat ze me elk moment van de dag nodig had, om billetjes af te vegen, brood te smeren nu doet ze bijna alle dingen zelf en tot op zekere hoogte helemaal haar eigen gangentje gaat. Als ze net zo snel is als haar mama gaat ze over 7jaar de deur al uit. Daar moet ik totaal nog niet aan denken. Lieve schat doe het maar rustig aan en blijf de eerste 10jaar nog maar lekker bij papa en mama wonen.



5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter!
    Tja het gaat eigenlijk allemaal veel te hard met die kids.....

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaat het ontzettend snel hé...!
    Mijn zoon is 23 oktober ook 11 geworden en ik zat ook al zo te mijmeren ;-). Hopelijk doen ze lekker rustig aan...
    Fijne verjaardag!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja inderdaad de tijd vliegt voorbij mijn oudste dochter word volgende week alweer 21!

    alvast gefeliciteerd met je dochters verjaardag een hele fijne dag!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Debby,

    Ah 4 December, dan is ook mijn jongste broer jarig :-)
    En het jaar 2000 , ja dat kennen wij ook, dan is ook onze zoon geboren, dus ook al 11j, het gaat snel hé, als je dan terug naar de babyfoto's kijkt, smelt je hé :-) Maar zoals ze zeggen hé, elke leeftijd heeft zijn ding hé, vind ik toch ook, als ik nu zie, hoe ze hun eigen wegje proberen te maken, het maakt je als ouder bang, maar ook wel superfier hé .

    Demi, gelukkige verjaardag, je bent een mooie grote meid !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je dochter waar blijft de tijd het is al een hele jongedame.
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-