maandag 12 december 2011

kaartje voor KIKA



Via het Blog van Jaimy kwam ik op het blog van Christa terecht. Zij vraagt aan alle creabea's een paar minuten van hun tijd. Om een kaartje te maken en wel om de volgende reden. Helaas is er nog steeds geen medicijn gevonden tegen kanker. En sterven er ieder jaar nog veels te veel mensen aan deze ernstige ziekte. Ook jonge kinderen komen door deze vreselijke ziekte te overlijden. Het ziekenhuis in Gent stuurt elk jaar bij de overlijdensdatum van de kinderen kaartjes naar de ouders om te laten weten dat ze hun kind nog niet vergeten zijn.
Ik vind dit zo'n goede reden om een kaartje te maken. Daarom vraag ik jullie om ook een beetje tijd vrij te maken en een kaartje te maken. Het kaartje moet wel aan een paar eisen voldoen namelijk:

* de kaart mag geen tekst bevatten
* een neutraal kaartje dus
* de maat is 15,5 x 11cm
* kan dus in een normale envelop
* de actie loopt tot 1 maart 2012

voor verdere vragen en het adres waar de kaart heen moet kijk even op het
blog van Christa
namens mij heel erg bedankt voor jullie deelname



3 opmerkingen:

  1. Debby, fijn dat je meedoet om kaartje(s) te maken voor het KINDERKANKERFONDS.
    Als je me even een mailtje stuurt, (mailadres staat op mijn sitebar) stuur ik je het logo door en mijn adres waar de kaartjes naartoe mogen gestuurd worden.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Debby, fijn dat je meedoet om kaartje(s) te maken voor het KINDERKANKERFONDS.
    Als je me even een mailtje stuurt, (mailadres staat op mijn sitebar) stuur ik je het logo door en mijn adres waar de kaartjes naartoe mogen gestuurd worden.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Debby,lief afdrukje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-