zondag 11 december 2011

Merry Christmas



Dit keer een kaart zonder tekst stempel. Want op het design papier dat ik gebruikt heb staan al genoeg kerstwensen...........vind dit stempeltje van Edwin erg leuk. Hij is van de magnolia kerst serie van 2010 maar ik blijf hem leuk vinden. Het afdrukje heb ik ingekleurd met de copic ciao markers. De houten kerststerren heb ik ooit eens bij de Xenos gekocht en met de copic in de juiste kleur gemaakt.

met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:



3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Debby,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en heel erg mooi van kleuren.

    Grtjs Peggy

    Het "sneeuwspul" dat ik gebruik is : Liquid Applique. Dat zit in een kleine tube en als je het verhit met je heat gun, krijg je dat sneeuweffect.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-