woensdag 28 december 2011

thinking of you



Erg leuk die House Mouse stempels. Toen ik deze zag was ik gelijk verkocht en ik moest heb hebben. Zo'n schatje. Het papier is afkomstig van een blok dat ik bij de action gekocht heb. De stans heb ik bij voordeelland gehaald daar kun je een border mee uitstanzen en daarna ook embossen. Zo krijg je een leuk decoratief randje. het afdrukje heb ik ingekleurd met copics.

Ik ben weer erg benieuwd naar wat jullie er van vinden

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van

6 opmerkingen:

  1. House mouse zijn zo schattig, wat een superlief kaartje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superlieve stempel en kaart Debby!
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge van EHI! veel suc6!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje Debby, zo schattig!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje debby, wat een lief stempeltje en ik blijf het erg leuk vinden dat ook papier van de action ook zo'n leuk resultaat heeft. Bewijst weer dat duur papier niet altijd nodig is.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze stempel is ecgt prachtig, je hebt er weer een mooi kaartje van gemaakt!!!
    Fijne jaarwisseling, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt Debby!

    Dankjewel voor het mee doen met onze uitdaging op EHI!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-