zaterdag 31 december 2011

Prettige Jaarwisseling


Het nieuwe jaar staat bijna voor de deur. En voor mij staat 2012 in het teken van verandering en een compleet nieuwe levensstijl. Ik wens jullie al het goeds voor 2012 en wat er voor jullie allemaal te gebeuren staat

Ik wil iedereen bedanken voor alle reacties die ik het afgelopen jaar op mijn blog gekregen heb. Ik vind het erg leuk als mensen de moeite nemen om mijn creatie's te bewonderen en daar dan ook een berichtje bij achterlaten. Nogmaals dank daarvoor. Ook mijn nieuwe volgers wil ik bedanken, erg leuk om te zien dat jullie mijn creativiteit zo de moeite waard vinden om me te volgen. Ook erg leuk om te zien dat er dames buiten nederland zijn die mijn blog leuk vinden.

So for my blog followers from other countries. I want to say Happy New Year and a good 2012. With creativity and inspiration for the new year with beautiful cards. Also good health, love and happiness for the year 2012 and I hope to receive many more responses from you on my blog creations. Because I appreciate that very much. Thanks  so much for that.

Dus allemaal de beste wensen voor 2012 en dat het maar weer een leuk, mooi, gezond en creatief blogjaar mag worden.

Dikke Kus en knuffel voor jullie allemaal
Liefs Debby

1 opmerking:

  1. Hoi Debby,
    Fijn om te lezen dat je met plezier mijn blog hebt gevolgd:0) Ik vind jouw blog ook gezellig met mooie creaties!!
    De grote dag is trouwens 31 augustus...
    Voor jou en je familie ook de beste wensen en tot blogs in het nieuwe jaar!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-