vrijdag 9 december 2011

Hope you have a GREAT day


Een vriendin van me had gevraagt of ik een kaart voor haar wilde maken. Voor een stel dat 40jaar getrouwd is................Nou dat vind ik erg leuk om te doen en een hele eer. Ik had de vrije hand dus mocht maken wat ik wou, maar ze wou wel graag een wat grotere kaart dan de standaard kaart en ze wou er graag een foto van het gelukkige bruidspaar in verwerken. Ik heb dus een harmonica kaart gemaakt en een afdrukje van een tilda en edwin bruidspaar gebruikt. Met de nestabilletie heb ik een wit vlak gemaakt en daar komt dan de foto in.

mijn vriendin vond hem erg leuk. Ik hoop de ontvangers ook, maar ben ook wel benieuwd naar jullie reacties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-