woensdag 14 december 2011

Hope you have a GREAT day


Weer eens iets heel anders. Moet eerlijk zijn dat ik geen kerstkaart meer kan zien...........wel om te ontvangen maar even niet om te maken. En ik moet er nog 3 dus moet zo nog even door de zure appel heen bijten en de laatste kerstkaartjes maken. Maar gister weer even lekker bezig geweest met een verjaardags kaart. Kwam dit afdrukje van House Mouse tegen en kreeg gelijk zin om te kleuren met m'n copics..............Het papier is afkomstig uit meerdere papier blokken. De pareltjes heb ik met de perlen pen gemaakt

ben weer benieuwd naar jullie reactie's


1 opmerking:

  1. Ja leuk!!! Het is ook heel erg leuk om weer eens een verjaardagskaart te zien...Dit is een heel leuk stempeltje!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-